prowadzenie pełnej ewidencji prowadzonych postępowań i rejestrów,
sporządzanie protokołów postępowań o udzielnie zamówień publicznych,
sporządzanie sprawozdań (z wyłączeniem księgowo – budżetowych) przewidzianych ustawą PZP i Regulaminem Zamówień Publicznych,
tworzenie planu zamówień publicznych i postępowań,
publikowanie ogłoszeń i informacji o zamówieniach publicznych przewidzianych przez Ustawę Prawo zamówień publicznych w miejscach wskazanych przez Ustawę;
doradztwo merytoryczne i ścisła współpraca z Dyrektorem Schroniska w zakresie powierzonych obowiązków,
inne obowiązki wynikające z powierzonego stanowiska,
Wymagania niezbędne:
wykształcenie średnie i min. 4 lata stażu pracy lub wykształcenie wyższe i min. 2 lata stażu pracy,
doświadczenie na stanowisku dot. zamówień publicznych,
obywatelstwo polskie lub innego państwa, które dopuszcza ustawa,
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
nieposzlakowana opinia
Wymagania dodatkowe:
znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych, ustawy o samorządzie gminnym, Kodeks Postępowania Administracyjnego,
mile widziane doświadczenie w pracy w jednostce samorządu terytorialnego,
zaangażowanie w wykonywaną pracę, samodzielność, rzetelność, obowiązkowość i dokładność, terminowość, odporność na stres i pracę pod presją czasu,
umiejętności analityczne, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, otwartość na zmiany i poszerzanie wiedzy, wysoka kultura osobista,
kompetencje cyfrowe – dobra obsługa komputera oraz oprogramowania komputerowego – edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, oprogramowanie obiegu dokumentów, systemy związane z obsługą elektronicznych zamówień publicznych (min. eZamówienia), znajomość nomenklatury i przepisów związanych z dokumentami elektronicznymi i podpisami elektronicznymi oraz narzędzi związanych z ich obsługą.
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
Miejsce pracy: Praca w budynku administracyjnym Schroniska i poza nim. Bezpieczne warunki pracy. Budynek niedostosowany dla osób niedowidzących i niewidzących. Budynek jednopoziomowy, bez schodów umożliwiający wjazd wózkiem inwalidzkim. Budynek oraz ciągi komunikacyjne o szerokości umożliwiającej poruszanie się wózkiem inwalidzkim. W budynku jest jedna toaleta dostosowana do poruszania się wózkiem inwalidzkim. Stanowisko pracy: Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze, przemieszczaniem się wewnątrz budynku i w terenie, w tym Schroniska o powierzchni ok. 2,5 ha oraz rozmowami telefonicznymi, przyjmowaniem interesantów, podejmowaniem decyzji oraz stresem. Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
podpisane curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie niezbędnych kwalifikacji i uprawnień zawodowych,
kserokopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy,
w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego kserokopia dokumentu określonego w przepisach o służbie cywilnej potwierdzającego znajomość języka polskiego,
kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dn. 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych,
podpisane oświadczenie o posiadanym obywatelstwie, pełnej zdolności do czynności prawnych, o korzystaniu z pełni praw publicznych, o tym że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
podpisana zgoda na przetwarzanie danych osobowych oraz klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych (zamieszczona poniżej). Oferty nie zawierające klauzuli nie będą rozpatrywane.
osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego.
Prosimy o załączenie podpisanej odręcznie następującej klauzuli:
Oświadczam, iż zostałem poinformowany o tym, że:
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Schronisko na Paluchu im. Jana Lityńskiego, ul. Paluch 2, (02-147) Warszawa,
Inspektor ochrony danych
Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych jest możliwy pod adresem: e-mail: iod@napaluchu.waw.pl lub pisząc na adres Administratora z dopiskiem “IOD”
Cel i podstawa przetwarzania
Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych – RODO) w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego na podstawie art.6 ust. 1 lit b RODO – podjęcie działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy oraz na podstawie Ustawy o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.) i Ustawy Kodeks pracy (Dz. U. 1974 nr 24 póz 14 z póz. zm.) – art. 6 ust. 1 lit c RODO, w przypadku złożenia kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ustawy o pracownikach samorządowych podstawą przetwarzania jest (art. 9 ust. 1. lit b RODO).
Natomiast inne dane, w tym dane do kontaktu, na podstawie zgody (art.6 ust.1 lit a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Odbiorcy danych osobowych
Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru stanowią informację publiczną. W związku z tym każdemu kto zwróci się do Administratora z żądaniem udostępnienia danych kandydatów, dane w zakresie imienia i nazwiska oraz miejscowości zamieszkania zostaną udostępnione (zgodnie z Art. 13. 2a pkt 4 Ustawy o Pracownikach samorządowych).
Dane osobowe wybranego kandydata będą upublicznione w Biuletynie Informacji Publicznej i na tablicy informacyjnej Schroniska na Paluchu im. Jana Lityńskiego w zakresie imienia i nazwiska oraz miejscowości zamieszkania kandydata.
Informujemy, że rozmowy kwalifikacyjne z wybranymi kandydatami będą przeprowadzane z udziałem upoważnionych przez Administratora pracowników m. st. Warszawy nadzorujących pracę Schroniska.
Okres przechowywania danych
Dane zgromadzone w procesie rekrutacji będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji, nie dłużej jednak niż 3 miesiące po zakończeniu procesu rekrutacji. Następnie dane osobowe będą komisyjnie zniszczone (nie dotyczy danych kandydata, który zostanie zatrudniony w wyniku rekrutacji).
Okres przechowywania danych
Dane zgromadzone w procesie rekrutacji będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji, nie dłużej jednak niż 3 miesiące po zakończeniu procesu rekrutacji. Następnie dane osobowe będą komisyjnie zniszczone (nie dotyczy danych kandydata, który zostanie zatrudniony w wyniku rekrutacji).
Prawa osób, których dane dotyczą
Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii, żądania ich sprostowania (poprawienia) swoich danych osobowych lub usunięcia, a w przypadku danych przetwarzanych na podstawie udzielonej zgody prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez Schronisko na Paluchu im. Jana Lityńskiego. Ponadto przysługuje kandydatowi prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych.
Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych na niezgodne z prawem przetwarzanie jej danych osobowych. Organ ten będzie właściwy do rozpatrzenia skargi z tym, że prawo wniesienia skargi dotyczy wyłącznie zgodności z prawem przetwarzania danych osobowych, nie dotyczy zaś przebiegu procesu rekrutacji.
Informacja o wymogu podania danych
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art.221 kodeksu pracy i ustawy o pracownikach samorządowych jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie innych danych jest dobrowolne.
……………………………………………….
Podpis kandydata
Składanie ofert:
Osoby zainteresowane prosimy o dostarczenie kompletu dokumentów w terminie do dnia 31 lipca 2024 r. (decyduje data wpływu):
pocztą lub osobiście na adres: Schronisko na Paluchu im. Jana Lityńskiego, ul. Paluch 2, 02-147 Warszawa z dopiskiem na kopercie: „oferta na stanowisko: inspektor ds. administracyjno-biurowych” do godz. 16.00.
w postaci elektronicznej podpisane przez kandydata podpisem kwalifikowanym, zaufanym lub osobistym (e-dowód). Poniżej opis składania dokumentów rekrutacyjnych w formie elektronicznej.
Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na ww. adres lub przez e-PUAP w terminie do dnia 30 lipca 2024 roku.
Składanie dokumentów rekrutacyjnych w formie elektronicznej
W pierwszej kolejności należy opatrzyć własnym elektronicznym podpisem kwalifikowanym, zaufanym lub osobistym (e-dowód) następujące dokumenty:
· curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej;
· list motywacyjny;
· oświadczenie o posiadanym obywatelstwie, pełnej zdolności do czynności prawnych, o korzystaniu z pełni praw publicznych, o tym że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, o posiadaniu nieposzlakowanej opinii;
· zgoda na przetwarzanie danych osobowych oraz klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych;
Podpisanie dokumentów podpisem zaufanym lub osobistym (e-dowód) odbywa się poprzez stronę: www.gov.pl
Dokumenty można podpisać każdy osobno lub w jednym pliku. Zalecany format przesyłanych plików: .pdf. Pozostałe dokumenty wymagane w ogłoszeniu rekrutacyjnym nie muszą być podpisane w opisany wyżej sposób.
Wysyłanie dokumentów rekrutacyjnych:
Wszystkie wymagane w ogłoszeniu dokumenty należy złożyć za pomocą platformy e-PUAP: www.epuap.gov.pl. Kandydat po zalogowaniu się na swój profil zaufany kolejno wybiera:
· katalog spraw,
· sprawy ogólne,
· pisma do urzędu,
· pismo ogólne do podmiotu publicznego, niebieski prostokąt – „załatw sprawę”,
· w okienku „wybierz urząd lub instytucję” należy wprowadzić: „Schronisko na Paluchu im. Jana Lityńskiego,
· z listy „Rodzaj pisma” należy wybrać: „Inne pismo”, w polu „Inny rodzaj pisma” wpisujemy „REKRUTACJA”, wpisujemy „tytuł pisma”: „oferta na stanowisko: podinspektor ds. promocji, dydaktyki i wolontariatu” w treści pisma jest możliwość wpisania dowolnego tekstu informującego o złożeniu dokumentów,
· dołączamy wszystkie wymagane w ogłoszeniu dokumenty,
· klikamy „Dalej”, wybieramy „Podpisz”, „Podpisz podpisem zaufanym”, podpisujemy (dokumenty przesłana bez złożenia podpisu zostaną uznane za nieważne!), klikamy „wyślij”,
· na górze strony pojawi się zielony napis informujący o wysłaniu pisma, Istnieje możliwość pobrania Urzędowego Potwierdzenia Przedłożenia (UPP), czyli potwierdzenia wysłania
Status
W toku
Terminy
Ogłoszono 2024-07-12
Ważne do 2024-07-31
Forma zatrudnienia
Umowa o pracę
Składanie dokumentów
Schronisko na Paluchu im. Jana Lityńskiego
ul. Paluch 2, 02-147 Warszawa
22 868 06 34
Strona wykorzystuje technologię ciasteczek 🙂
Więcej informacji w Polityce prywatności.
Lepiej jednak poczytać o Sienie, która zje Twoje ciastka 😺🙂Rozumiem